سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

محمد مهدی عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران گفت: با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها موانع و مسائل موجود در تکثیر روخانه‌ها مرتفع خواهد شد.

تاریخ: 23:19:32 1400/03/09 بازدید: 782
محمد مهدی عباس زاده  جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران گفت: با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها موانع و مسائل موجود در تکثیر روخانه‌ها مرتفع خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران جلسه ارزیابی روند پروژه صید مولدین و تکثیر ماهی سفید دریای خزر صبح امروز با حضور جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران ،معاون صید و بنادر ماهیگیری ،رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ،روسای شیلات شهرستانهای مشمول این طرح ،واحد‌های بازرسی و حراست و مسئولین تکثیر رودخانه‌های شاخص در تکثیر ماهی سفید در سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل شیلات مازندران برگزار گردید.

در ابتدای جلسه روسای شیلات شهرستان‌ها و مسئولین تکثیر رودخانه‌ها موانع و مسائل موجود در تکثیر ماهی سفید را ارایه دادند . جمع بندی موارد ذکر شده توسط رئیس مرکز بازسازی و حفاظت ا ذخایر ژنتیکی شهید رجایی صورت پذیرفت و در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری نکاتی را در خصوص رها سازی بچه ماهیان سفید حاصی از تکثیر طبیعی و تکثیر رودخانه‌ها را بیان نمود.

محمد مهدی عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان‌ها در جهت حفظ و حراست از رودخانه‌های شاخص را مهم دانست و افزود:موانع و مسائل موجود در تکثیر گونه‌های ارزشمند دریای خزر خصوصا ماهی سفید با بررسی و برنامه ریزی در سال آتی رفع و یا کمرنگ خواهد شد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار