سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرهنگ ندایی،فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران خبرداد:کشف بیش از14هزاردام غیرمجازدرآبهای ساحلی مازندران

تاریخ: 13:28:22 1395/09/02 بازدید: 625
سرهنگ ندایی،فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران خبرداد:کشف بیش از14هزاردام غیرمجازدرآبهای ساحلی مازندران







به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران ،سرهنگ ندایی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران: اظهار کرد: با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان، طی آبان ماه امسال ۲۷ گرم خاویار ، ۶۶ کیلوگرم ماهی خاویاری ، ۵۲ قطعه ماهی استخوانی و بیش از ۱۴هزار رشته دام غضروفی و فلس‌دار کشف و ضبط شد.
علیرضاندایی بابیان اینکه درآبان ماه امسال 22 مرحله عملیات وگشت مشترک بایگان انتظامی وپایگاه ها انجام شد،خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ ایست و بازرسی و سرکشی از صیدگاه‌ها، لنج‌ها و قایق‌ها و در مجموع ۳هزار و ۶۸۳ نفر ساعت گشت دریایی و ساحلی صورت گرفت.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران به جمع‌آوری ۸ باب کومه صیادی غیرمجاز اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۶ هزار عدد کرف صیادی ، ۶ دستگاه لاکش ، ۵ فروند قایق پارویی و بدنه قایق ، ۴ دستگاه انواع موتور دریایی سبک و سنگین ، ۲۱۵ عدد لنگر صیادی ، ۴ دستگاه ماشک و ۲ دستگاه یدک‌کش از صیادان غیرمجاز کشف و ضبط شد.
ندایی یادآور شد: در آبان ماه امسال ۱۵۹قطعه ماهی خاویاری نارس نیز از متخلفان کشف و ضبط و توسط یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران در دریا رهاسازی شد.
وی بیان کرد: ۲۲ نفر از صیادان غیرمجاز نیز به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران با تأکید بر اینکه حفاظت از منابع آبزیان و ذخایر آنها برای نسل‌های آینده وظیفه سنگینی است، خاطرنشان کرد: این وظیفه مهم بر دوش تک تک افراد جامعه به ویژه جامعه شیلاتی استان مازندران است تا نسل‌های آینده نیز بتوانند از این نعمات خدادادی بهره‌مند شوند.
سرهنگ ندایی در پایان با تقدیر از همکاری مردم و مسئولان شهرهای ساحلی استان مازندران، از مردم خواست تا هرگونه تجاوز غیرقانونی به ذخایر دریای خزر را به شماره تلفن ۳۵۲۸۹۵۵۵ ستاد خبری مستقر در بابلسر اعلام کنند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار