سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ: 09:58:36 1402/05/16 بازدید: 232
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در پیامی ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

حقیقتا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران آگاه که با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عنوان بازوی توانمندی در جامعه عمل می کنند بر هیچ کس پوشیده نیست. مردان و زنانی که ترس را مغلوب خود کرده و در حوادث و رویدادها، مسائل و تنش های مختلف، همراه و همقدم با سایرین در خط مقدم مبارزات، پیش قدم بودند.


اینجانب هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


       قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار