آقاي مهندس حسن حبيب نژاد مديركل شيلات مازندران این مطلب را دربابلسراعلام وگفت: یکی از عوامل موثر در موفقیت و پویایی یک دولت برقراری روابط عاطفی و ارتباط موثر با مردم است که این ویژگیها را ما در سفرهای استانی دولت محترم با توجه به استقبال گسترده و مردمی به خوبی شاهد هستیم . در همین راستا و از زمان آغاز سفرهای استانی دولت به مازندران( از سال 1384 تا پایان آبان ماه 1389) تعداد 807 فقره نامه و درخواست مردمی از سوی نهاد محترم ریاست جمهوری به اداره کل شیلات مازندران ارسال شد که واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات پس از ثبت و بررسی به موقع براساس دستور العمل ابلاغی آئین نامه پاسخگویی به شکایات به طور میانگین در سه الی هفت روز نسبت به پاسخگوئی به ارباب رجوع اقدام نموده است. مدیرکل شیلات مازندران مهمترین محورهای نامه ها را درخواست تسهیلات، جذب نیرو، صدور مجوزها و درخواست مطالبات دانست.